En ny blogg från A-K

Nu vet jag inte riktigt vad jag ger mig in på. En ny blogg? Varför? Ja, det vet jag inte riktigt.

Jag har försökt många gånger, bl a på Mulen, och tyckt det varit kul - med alla kommentarer och erfarenheter man kan utbyta. Men båda gångerna har jag blivit ledsen, för det har slutat med kommentarer från förståsigpåare som jag inte tycker har att göra i min dagbok. Så nu testar jag med en lösenordsskyddad blogg.

Inte för att jag tror att någon är så intresserad av min vardag, men för att bloggen fyller ett behov hos mig. Tror att mina bloggrapporter fyller samma behov som brevskrivandet fyllde i mina tonår? Jag tycker det är förbenat lärorikt för mig själv att skriva om ridning, jag får en extra aspekt av hobbyn då. Kanske bearbetar jag mina intryck via tangenterna?

Till er som hittat hit vill jag säga - varmt välkomna! Hoppas att ni lämnar lite digitala fotavtryck här hos mig då och då!

Testar hur det funkar med bild...
testar

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag kommer garanterat följa din blogg med stort intresse!!

Är glad att jag får vara med dig här. :)

2009-03-19 @ 11:24:31
Postat av: Keisha

Japp jag också! Kul! :)

2009-03-19 @ 11:26:19
Postat av: Sara

Hej! Även jag kommer följa dig här!

2009-03-19 @ 11:35:03
URL: http://frogstomp.blogg.se/
Postat av: puppan

Hallooooooooooooo ... åh vad trevligt!!!

2009-03-19 @ 11:52:14
URL: http://renovering.blogg.se/
Postat av: Ylva

Jag kommer att läsa med glädje! Jag tycker om ditt skrivande (ja, jag tycker ju om dig & Ralph naturligtvis inte bara skrivandet) :-)

Jag har själv nåt slags behov av att "skriva av" mig även om jag inte alltid hinner med exv Mulen. Sen har jag en annan blogg som jag skriver i ibland... typ när jag blir arg... hahaha

2009-03-19 @ 13:06:16
URL: http://grillskan.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad glad jag blir över att du fortsätter att skriva! Jag uppskattar dina funderingar och ditt skrivande enormt. Mycket glad över att du bjöd in mig till denna blogg, jag var riktigt ledsen över att du inte kunde stanna på Mulen.

2009-03-19 @ 15:07:22
Postat av: Eleonor

Nu har jag också hittat hit och är så glad över att du fortsätter att skriva och att jag får fortsätta följa dig och Ralphie! Jättekul!! Stor kram från Eleonor

2009-03-23 @ 19:52:53
Postat av: The Redhead

bra! jag lägger dig bland mina andr avänner sbloggar o titta in då o då!:)

2009-03-24 @ 10:26:36
URL: http://www.alsterfeldt.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0