Jag - en blockoholic

Tänk vilken affärsidé Blocket var en gång i världen. Supersmart tjänst, som inte är det minsta trendig (användarvänligheten är väl lite sådär och layouten andas anno dazumal), men ändå så himla användbar!

Jag har blivit Blocket-beroende. Letar möbler, lampor, roliga saker, läser hästannonserna (och jag ska inte ha någon ny, vad jag vet?) och shoppar bebisgrejer.
Hittills har vi fyndat barnvagn till Mollis (500 kr) och vit spjälsäng (400 kr). Vi har alltså betalat 900 riksdaler - samma summa som spjälsängen skulle kostat ny på Ikea. Kanske har jag en småländsk gen i mig trots allt?!
I övrigt är jag riktigt trött på att vara gravid. Tungt, klumpigt, tarmarna gör uppror (eller rättare sagt - de har dött), och det gör ont i höfterna att ligga i sängen mer än 20 min i sträck. Vilket man ju gärna gör på nätterna...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blocket är roligt!! :)

Det är väl A som smittat dig med de småländska generna... Men de kan vara bra ibland..

2009-11-23 @ 15:53:43
Postat av: Emily

Oj då...glömde skriva att det var jag som skrev... ;)

2009-11-23 @ 15:54:22
Postat av: Petrus

Jag tror att det är Mollis småländska gener som slår igenom. Det är ju hennes saker du köper. :)

2009-11-23 @ 21:27:02
Postat av: Irene

Du har inte kollat om det finnas nya tarmar och nya höfter på Blocket?

2009-11-24 @ 08:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0